Nuove immagini di un dispositivo Motorola. E se fosse…..
Il Motorola X-Phone è ormai diventato una leggenda ancora prima di essere reale. Tutti ne parlano, tutti dichiarano di essere sicuri che sarà il prossimo Nexus ma, in realtà, nessuno ha certezze in merito; le ultime foto ritraggono quello che sembra essere un dispositivo At&t, sono presenti alcune applicazioni dell’operatore, con nome in codice Xfon (molto simile a X-Phone, in effetti). La UI sembra quella stock di Android senza traccia della famosa e mai apprezzata Motoblur. Lo vedremo al prossimo Google I/O?

New leaked images of a Motorola device. And if could be…
Motorola X-Phone has become a legend even before to become real. Everyone talks about it, all claiming to be sure that will be the next Nexus but, in reality, no one is sure about; the latest photos show what appears to be an AT&T device, there are some applications of the carrier, with code-name Xfon (very similar to X-Phone, in fact). The UI seems to be the Android stock one with no trace of the famous and not so much popular Motoblur. Will we see it at the next Google I/O?


![]()